Armani / Casa, Bms Design Center ile Yeniden Türkiye’de
Moda devleri içinde dekorasyona el atan ilk markalardan biri olan Armani, günümüzde iç mekanda zamansız şıklığın simgelerinden biri olarak anılan Armani/Casa markasıyla Türkiye pazarına yeniden merhaba diyor. Armani/Casa’yı ülkemize getiren BMS Design Center’ın CEO’su, tasarımcı ve iç mimar Neslihan Işık ile marka yolculuğunu konuştuk.
Kaynak; ElleDecoration Türkiye
Armani/Casa ülkemizde dekorasyon meraklılarının yakından bildiği bir marka. Bilmeyenler için markayı kısaca tanıtabilir misiniz?
Diğer tüm Armani markalarıyla ayrılmaz bir şekilde bağlantılı olan Armani/Casa, Giorgio Armani’nin dekorasyon ve iç mimari vizyonunu ortaya koyduğu bir alan; samimi, duyulara hitap eden, zevk veren, dinlenebileceğiniz özel yaşam alanları yaratıyor. Kendine has bir estetik ve zarafetle hayata geçirdiği do- kuma, ahşap ve sedef odaklı ürünlerle yaşama ve çalışma alanları, tekneler ve otel odalarını modern lüks imzası GA ile farklılaştırıyor. Özellikle tekstil ürünlerini Giorgio Armani bizzat tasarladığı için eşsiz, orijinal ve çok değerli.
Armani/Casa’yı diğer dekorasyon markalarından ayıran özellikler neler? Ürün yelpazesinde neler var?
Giorgio Armani, yıllar boyunca dikkate değer bir tutarlılığa sahip bir stil yarattı. Armani stili, bir var olma ve kendini ifade biçimidir. Elbette ilk akla gelen modadaki öncülüğü ve aksesuarlarıdır ama aynı zamanda cafeleri, otelleriyle zarif iç mekan ve yaşam deneyimlerini de içerir. Armani/Casa mobilyadan aksesuara, kumaştan duvar kaplamasına, mutfak sistemlerinden banyo ve spor konseptlerine kadar ev mobilyalarına yönelik eksiksiz bir ürün yelpazesi sunuyor. Marka için BMS DESIGN CENTER’da Art Déco ve Doğu kültürlerinden ilhamlar ve çağdaş dokunuş- larla harmanlayacağımız 150 metrekarelik bir alan yaratıyoruz. Ayrıca yastık, havlu, masa setleri gibi ev tekstili ve aksesuarlarını bms.com.tr üzerinden online satışa açmaya hazırlanıyoruz.
BMS DESIGN CENTER 2024 yılında 40. Yılını kutlayacak, yurtdışından getirdiğiniz markalar ile 25 yılı aşan uzun süreli anlaşmalarınız var, Türkiye’deki dekorasyon ve iç mimari projeleri yurtdışından ne şekilde algılanıyor?
Türkiye’deki konut ve ofis projelerinde artık mevsim- sel trendlerden etkilenmiyor; gelişmiş bir zevk, kıymetlilik ve kalite arayışı olan mimarlar ve müşterilerle çalışıyoruz. Yarım asıra yaklaşan aile şirke- timizin sürdürülebilir başarısı en iyi global tasarım markalarının; estetik, ergonomik ve uzun ömürlü çağdaş mobilyalarındaki araştırmalarımızın sonucudur. Ülkemizde kültürel zenginliği ile fark yaratan mekanlarda ünlü tasarımcıların imzalarının yer alması, çalıştığımız Poltrona Frau, Baccarat, Cappellini ve MillerKnoll gibi markalar için büyük birer referans. Her yıl düzenlenen Milano ve Paris tasarım haftalarında yıllık deneyimlerimizi, olumlu/ olumsuz yerel gelişmeleri ortaklarımızla paylaşırken, yaptığımız kaliteli projeler ve durmayan yatırımlarımız ile gelişiyor olmamız, Türk pazarı için de umut verici.